מנהיג חיזבאללה - חיזבאללה גייס 20 אלף לוחמים נגד הקורונה - בחדרי חרדים / כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד.

מנהיג חיזבאללה - חיזבאללה גייס 20 אלף לוחמים נגד הקורונה - בחדרי חרדים / כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד.. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה תקף את ההכרה האמריקנית בירושלים. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. לדבריו, מלחמה נגד איראן תגרום לישראל ולסעודיה לשלם את.

קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. בדבריו התייחס מנהיג חיזבאללה להודעת טראמפ על הפסקת הסיוע לצבא לבנון, ואמר: הוא ידע טוב מאוד מה יש בנמל.

כל רגע - כך מנהיג חיזבאללה מנתח את המצב הפוליטי בישראל
כל רגע - כך מנהיג חיזבאללה מנתח את המצב הפוליטי בישראל from kore.co.il
קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, התייחס בריאיון לרדיו נור הלבנוני המזוהה עם הארגון לשיגורי הרקטות מדרום לבנון לישראל בימי מבצע שומר החומות: בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון?

הוא תיאר את התפטרותו של ראש הממשלה הלבנוני סעד חרירי, כטירוף סעודי.

מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. לדבריו, מלחמה נגד איראן תגרום לישראל ולסעודיה לשלם את. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, התייחס בריאיון לרדיו נור הלבנוני המזוהה עם הארגון לשיגורי הרקטות מדרום לבנון לישראל בימי מבצע שומר החומות: * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. הוא ידע טוב מאוד מה יש בנמל. טראמפ מנהיג את בנוסף אמר נסראללה כי במערכת הבחירות האחרונה חיזבאללה הבטיח להיאבק בשחיתות, והבהיר שדבר זה יצריך זמן ומאמץ. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? בדבריו התייחס מנהיג חיזבאללה להודעת טראמפ על הפסקת הסיוע לצבא לבנון, ואמר: כמו איקארוס המיתולוגי הוא שאף להרבה יותר, הוא שאף למקום הגבוה ביותר במרחב האיסאלמי, וכאיקארוס הוא צנח. כך כשלה, לפי שעה, המשיחיות של מנהיג חיזבאללה, כלקח מר למי שלא הסתפק בהישגיו ורצה עוד. מה שקרה הוא טירוף סעודי ואנו נראה מה יקרה בימים הקרובים. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף.

אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. על פי דיווחים המתפרסמים היום (שני), פועל נסראללה במשך שנים על מנת להבריח סכומי כסף גדולים לחשבונות בנק שונים ברחבי העולם. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון.

אפוק טיימס - המרגל הבכיר והמזימה נגד ישראל והמערב
אפוק טיימס - המרגל הבכיר והמזימה נגד ישראל והמערב from res.cloudinary.com
אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, התייחס בריאיון לרדיו נור הלבנוני המזוהה עם הארגון לשיגורי הרקטות מדרום לבנון לישראל בימי מבצע שומר החומות: מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. בהמשך הזהיר מנהיג חיזבאללה בנאומו את ארצות הברית מפני התקפה על איראן ואמר כי אם יקרה הדבר, האיזור כולו יבער, והאינטרסים של ארצות הברית באיזור יושמדו. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס להערכת המודיעין השנתית של אמ''ן שהתפרסמה מוקדם יותר החודש, ואמר כי ימי הקרב שעליהם מדברים בישראל הם משחק מסוכן. הבלוגרית דימא סאדק שהאשימה את מנהיג חיזבאללה לאחר הפיצוץ בנמל ביירות לא חוזרת בה ותוקפת שוב את חסן נסראללה:

לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית.

טראמפ ירה כדור אחרון בהסדר השלום.ערוץ 7. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. חיזבאללה היה בקשר יומי עם מפקדי ההתנגדות והלוחמים בפלסטין. מה שקרה הוא טירוף סעודי ואנו נראה מה יקרה בימים הקרובים. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה תקף את ההכרה האמריקנית בירושלים. מכוונים את רימון היד לגובה ולרוחב, לוחצים עם העכבר הרגע הנכון וזורקים! כמו איקארוס המיתולוגי הוא שאף להרבה יותר, הוא שאף למקום הגבוה ביותר במרחב האיסאלמי, וכאיקארוס הוא צנח. הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שב לאיים על מדינת ישראל ואומר:

מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. לדבריו, מלחמה נגד איראן תגרום לישראל ולסעודיה לשלם את. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים.

סיירת מטכ"ל התכוונה לחסל את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אך ...
סיירת מטכ"ל התכוונה לחסל את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אך ... from kanisrael.co.il
הוא תיאר את התפטרותו של ראש הממשלה הלבנוני סעד חרירי, כטירוף סעודי. כמו איקארוס המיתולוגי הוא שאף להרבה יותר, הוא שאף למקום הגבוה ביותר במרחב האיסאלמי, וכאיקארוס הוא צנח. טראמפ מנהיג את בנוסף אמר נסראללה כי במערכת הבחירות האחרונה חיזבאללה הבטיח להיאבק בשחיתות, והבהיר שדבר זה יצריך זמן ומאמץ. הוא ידע טוב מאוד מה יש בנמל. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. מכוונים את רימון היד לגובה ולרוחב, לוחצים עם העכבר הרגע הנכון וזורקים! נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. בימים האחרונים נפוצו שוב שמועות ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות במפרץ הפרסי לגבי מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה חסן נסראללה.

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס להערכת המודיעין השנתית של אמ''ן שהתפרסמה מוקדם יותר החודש, ואמר כי ימי הקרב שעליהם מדברים בישראל הם משחק מסוכן.

קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, התייחס בריאיון לרדיו נור הלבנוני המזוהה עם הארגון לשיגורי הרקטות מדרום לבנון לישראל בימי מבצע שומר החומות: קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס היום (ראשון) להתפטרות והאשים את סעודיה. מה שקרה הוא טירוף סעודי ואנו נראה מה יקרה בימים הקרובים. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שלישי) כי כל תוקפנות שתיעשה כלפי ירושלים תהיה שקולה למלחמה אזורית. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. נסראללה הדגיש, כי לא הופיע ולא דיבר לאחרונה. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נשא נאום על רקע תקיפת ישראל נגד מטרות איראניות בסוריה והפלת הרחפנים הישראליים בביירות ואמר: האם מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נערך ליום בו יאלץ לברוח מלבנון? על פי דיווחים המתפרסמים היום (שני), פועל נסראללה במשך שנים על מנת להבריח סכומי כסף גדולים לחשבונות בנק שונים ברחבי העולם. מנהיג חיזבאללה מחכה ששלטון טראמפ יסיים את דרכו ובינתיים מנסה לתמרן בין הדאגה ללבנון לבין הרצון לשמש כידו ההיטמעות של חיזבאללה בתוך לבנון, יוצר גם בעיות מבחינתו.

קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: חיזבאללה. הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון.

Posting Komentar

0 Komentar